miercuri, 7 ianuarie 2015

Decizii după Revelion

În primul rând, dragilor, vă urez un călduros „La Mulți Ani”, chiar de gerul Bobotezei, acesta fiind primul meu articol pe 2015.
Am tot văzut pe la americani și pe la alții chestia asta cu „New Year's resolution”. N-am putut să o traduc ca „rezoluție de Anul Nou”, pentru că DEX-ul înțelge prin rezoluție o decizie colectivă, ceea ce nu se cam potrivește pentru deciziile(sau mai degrabă promisiunile) pe care vreau să le iau pentru mine, eu singur, în nume propriu și personal (sic!). Așadar, ca să îmi aliniez și eu planetele cu acest trend, am decis (mi-am promis) următoarele:



  • rezoluția mea pentru 2015 va fi 5760 x 1080 (de pixeli ! pentru că este una digitală), ceva de genul:
    new year resolution
  • să reduc cât mai mult consumul de dulciuri, Cola, grăsimi (stau cam prost cu trigliceridele) și să mănânc mai „bio”
  • să fac mai multă mișcare, să alerg mai mult, să biciclesc mai des, să ajung tare-n tenis (de câmp și de masă), deși la olimpiada sporturilor de anul acesta cred că voi participa la alte probe: schimbat scutece viteză, slalom pe trotuare - cărucior dublu masculin, aruncatul la grindă (tătaa maree...), master chef la biberoane, legănat sincron, etc.
  • să particip la cel puțin 3 conferințe: JSCamp, SmartWebConf și WebStock
  • să merg la concert la André Rieu 
    andre rieu 2015
  • să aprofundez AngularJS
  • să cunosc mai mulți oameni bloggeri în offline
  • să mă implic în cel puțin trei proiecte blogosferice
  • să fac mai multe poze decât am făcut anul trecut (sigur o să am la ce)
  • să vorbesc cu cel puțin 3 prieteni cu care n-am mai vorbit de cel puțin 5 ani
  • să-mi iau o mașină mai încăpătoare sau să primesc una cadou
  • să fiu mai jovial și cu un moral mai ridicat 
  • să nu mai fac politică, să mă uit și mai puțin la TV (aproape spre deloc)
  • să câștig la Loto 6/49 marele premiu (cu asta trebuia să încep, rezolvă automat mai multe din punctele de mai sus și de mai jos)
  • să aduc Craiovei titlul de Capitală Culturală Europeană (evident, după ce câștig la Loto)
  • să scriu mai multe articole pe blog (după ce câștig la loto, evident că îmi transform blogul într-unul de călătorii)
Ce cred că  nu o să pot face anul acesta, gen regretele pentru 2015:
  • nu o să pot călători prea mult, cel puțin sper să nu-mi mai fac concediul pe la Carrefour Orhideea și OMV Albota
  • nu o să pot schia
  • nu cred că o să pot vedea marea (nici ea pe mine, sic!), de Vamă nici nu mai încape vorba
  • o să am mai puțin timp pentru studiu, citit și experimentat
  • nu cred că o să ajung la toate blog-meet-urile, dar măcar la 75% din ele să particip 
  • nu o să mai dorm la fel de mult noaptea
  • să merg la o piesă de teatru (e posibil totuși daca o fac până în februarie), fie ea și de păpuși
În rest, sănătoși să fim cu toții și să avem un 2015 așa cum ni l-am dorit. Spor la treabă!

3 comentarii:

  1. Foarte frumoasa lista! :)) Faza cu castigatul la loto imi aduce aminte de un banc.
    Se tot ruga un cetatean la dumnezeu sa castige la loto, zi de zi, aceeasi rugaciune "da doamne sa castig la loto!". pana cand satul sa-i tot asculte rugaciunile, dumnezeu ii apare dintr-o data si ii spune: "dar, ia-ti naiba bilet daca vrei sa castigi la loto!"
    Asa si tu, sa nu uiti sa si cumperi biletul si sa fie castigator! Multa bafta cu rezolutiile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost la pranz cu Razvan si am bagat niste combinatii mirifice. Facem cinste daca o sa castigam !

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ca sa vezi ca nu te pacalesc:
    http://zicelumea.blogspot.ro/2015/01/am-castigat-la-loto.html

    RăspundețiȘtergere