miercuri, 21 ianuarie 2015

Cură de sănătate la Salina Fulvia


Salina Fulvia
Acum câteva săptămâni am programat un mini-blogmeet(aka Snowman) în parcul Romanescu pentru a improviza un om de zăpadă, însă pentru că nu am mai găsit material suficient, am făcut poze cu pinguinul. Și am încercat apoi să facem un om de zăpada din sare (să-i zic direct om din sare?)  la Salina Fulvia.
O să mă întrebați:
 - „Avem o salină în Craiova?”
 - Avem.
 - „Sigur e artificială...

CraiovaBloggers la Salina Fulvia
sursă foto: Daniel Botea
- E impropriu spus că e artificială, căci sarea este naturală, adusă din salină de la Praid. Și în plus, există și un sistem special de ventilație alveolar care crează aerosolii, exact ca într-o salină „naturală”. Ideea de bază este că nu se utilizează generatoare de aerosoli, sare procesată, cărămizi de sare, iar condiționarea aerului se face printr-o metoda specială ce nu permite dezvoltarea bacteriilor, spre deosebire de celelalte metode ce condiționeaza aerul cu ajutorul unor AC-uri cu compresor ce duc adesea la dezvoltarea unor tulpini bacteriene extrem de agresive. Mai multe detalii tehnice găsiți pe site-ul Salinei Fulvia. Tot ce pot să vă spun în plus este faptul că eu m-am simțit foarte bine acolo, împreună cu colegii din blogosferă.
CraiovaBloggers la Salina Fulvia
sursă foto: Daniel Botea
Ne-am jucat pe consola Wii, am jucat table și șeptică, am ascultat muzică și, dacă încăpeam, ne jucam și cu nisip în căsuța piticilor.
- „Păi și de ce să mergem la salină?”, m-ați putea întreba.
- Păi, în primul rând dacă aveți o problemă cu sforăitul și vă treziți dimineața aruncați din pat de către partenerul de viața. Sau dacă aveți probleme cu aparatul respirator, astm, ceva de genul ăsta. E bine, de asemenea, să mergeți și dacă resimțiți o stare de oboseală cronică. Aș mai completa, personal, și dacă aveți probleme cu stresul cotidian. Renunțați puțin la Facebook (deși există semnal WiFi acolo), la calculator și la TV și puteți să mergeți să citiți o carte în liniște.
Dacă eu nu v-am convins, atunci poate vă convinge filmulețul următor:




Ce vreau să vă mai spun este faptul că dacă dați like/share pe feisbuc la poza asta:
puteți câștiga o ședință de o oră. Însă ca efectele inhalării de aerosoli să aiba efect, eu vă recomand să luați un pachet de minim 5 ședințe. Și încă ceva, salina o găsiți pe strada Simion Bărnuțiu nr.9, colț cu Palatul Copiilor.
Sănătate maximă vă urez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu