Compania LinkedIn a dat publicității un top al celor mai bune pagini de companii pe 2014. Astfel, în acest top se regăsesc următoarele companii: Dell, Evernote, Hootsuite, L'Oreal, Luxottica Group, Marketo, The Nature Conservancy, Procter&Gamble, Tesla Motors și Wells Fargo.
Cam toată lumea cred că știe cu ce se ocupă Dell, iar sfatul primit de la aceștia a fost detectarea și promovarea plătită a celui mai bun conținut/mesaj/status.
Evernote este o companie producătoare de aplicații software ce a folosit intens mecanismul de „pinning” pentru statusurile care anunțau aparția unor noi funcționalități ale produselor acestora.
Hootsuite Media Inc. este o companie ce se ocupă cu platformele social-media și au reușit să își câștige audiența prin postări cu conținut interesant și util pentru publicul țintă, de multe ori răspunzând prin intermediul acestor statusuri la cele mai uzuale întrebări.
L'Oreal, cunoscuta firmă producătoare de cosmetice a reușit să-și „umanizeze” brandul prin postarea de întrebări către audiență în scopul de a obține cât mai mult feed-back și prin sărbătorirea, sau mai bine zis celebrarea online a diverselor ținte atinse (de exemplu, 10,000 followers, 20,000 followers, etc)
Din câte am înțeles, Luxottica Group este o companie ce se ocupă de fabricația cerceilor de toate tipurile: sport, elegant, luxos, etc. Pagina de cariere a fost principalul lor atu, pagină pe care nu doar că au postat anunțuri cu job-uri disponibile, ci și informații despre valorile și misiunea companiei.
Cei de la Marketo, o companie producătoare de software pentru marketing, au avut grijă să adauge și imagini cât mai relevante fiecărui articol publicat, împreună cu informații concise pentru publicul țintă.
De cei de la The Nature Conservancy nu prea am auzit, cred ca sunt un fel de ONG pe probleme de protecția mediului, însă aceștia au reușit să-și atragă un public numeros prin postarea de imagini lli videoclipuri ce îți captează imediat atenția, datorită conținutului spectaculos.
Procter&Gamble nu cred ca au nevoie de prezentare, au reușit să-si atragă audiență prin intermediul paginilor de prezentare create pentru produsele de top, precum cele din seria „Secret”.
Cei de la Tesla Motors au folosit pagina de LinkedIn pentru a distribui ultimele știri despre companie și mașinile produse de către aceasta, în exclusivitate, de multe ori, chiar înainte de a fi lansate pe piață („sneak-peaks”)
Wells Fargo, o companie de servicii financiare, s-a axat pe distribuirea statusurilor și a reclamelor în funcție de distribuția geografică a vizitatorilor. De asemenea au ținut cont și de alte aspecte precum limba, senioritatea, vârsta, funcția și industria in care lucrează fiecare potențial vizitator.
În concluzie, pot spune că, fie dacă ești o companie mare sau mică, dacă reușești să respecți cu un minim de efort o bună parte din sfaturile de mai sus, poți căpăta o mai bună vizibilitate în spațiul online, ceea ce poate duce la o mai ușoară și rapidă găsire a forței de muncă și a potențialilor clienți sau colaboratori.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu