sâmbătă, 20 iunie 2015

De ce să vizitezi Grădina Zoologică din Craiova

Urși la Zoo Craiova
Păi în primul rând că e gratis, nu te costă nimic. Apoi, tocmai ce a fost cât de cât renovată. Animalele de "calibru": leii, tigrii, urşii, leoparzii au primit spaţii mai mari şi o „baltă” unde să se răcorească, păsările au primit cuşti noi, iar per ansamblu, grădina zoo pare acum mult mai curată şi cu un nivel de siguranţă
sporit. Ar mai trebui reparate pe alocuri trotuarele ce permit accesul vizitatorilor, căci este foarte greu pentru un părinte să se strecoare printre dunele de nisip. Cel mai mult aş fi vrut să fac o baie cu cei doi ursuleţi simpatici, numai că bătea puţin cam tare vântul afară, iar apa mi s-a părut cam rece, piscina fiind la umbră, şi m-am gândit că oricum eu nu am blana la fel de groasă ca a lor, deci sigur o să mă apuce cu dârdâială. Vă las însă să-i admiraţi în toată splendoarea.



Dacă aveți  drum prin Craiova și mai ales prin Parcul Romanescu, nu ezitați să-i vizitați, sunt sigur că se vor bucura de prezența dumneavoastră.

2 comentarii:

  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=919782274745650&set=a.565453703511844.1073741827.100001416571518&type=1

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord, apa ar trebui recirculată, acum realizez că nu am văzut nici o țeavă pe acolo. Ar trebui lăsate ONG-uri cu studenți la medicină veterinară să dea o mână de ajutor, dacă nu se poate cu bani

    RăspundețiȘtergere