luni, 29 iunie 2015

A fost Craiova Blog Meet #40

Craiova Blog Meet #40

Zice lumea (aici) că ieri s-a mai consumat încă un episod al întâlnirilor blogosferice locale. Nu am mai fost atât de numeroși ca în alte dăți (au început concediile și alte examene), dar am păstrat aceleași obiceiuri: pizza, bere, bancuri, poza de grup și bowling.
Și dezbaterile de rigoare, evident. Tema zilei a fost legalizarea căsătoriei în SUA între persoanele de același sex, iar Damian a atras atenția asupra faptului că pedofilii încearcă să profite de acest moment ca să nu mai fie catalogați drept persoane bolnave psihic și să intre în legalitate.
Craiova Blog Meet #40Personal, legat de comunitatea LGBT nu am nici o opinie, nici pro, nici contra, atâta timp cât pe mine nu mă afectează într-un mod negativ. Înțeleg că pentru unii este o situație mai deosebită și consideră că ei așa s-au născut. Alții pun amprenta pe educație sau starea materială, dar eu nu cred că asta are vreo legătură cu orientarea sexuală. Vara trecută am avut ocazia să vizitez Oslo și în goana după bere m-am trezit în mijlocul unei parade EuroPride  unde am putut observa oameni din toate categoriile sociale. Într-adevăr,  recunosc, dacă văd doi bărbați sărutându-se mi se pare dizgrațios și îmi provoacă un oarece disconfort stomacal. Legat de partea cu căsătoriile și adopțiile de copii, nu cred că societatea românească este pregătită pentru așa ceva, datorită influențelor ortodoxe foarte puternice. Și nici nu aș putea să-mi dau cu părerea daca e ok sau  nu pentru că îmi lipsesc studiile de specialitate. E bine pentru un copil să fie adoptat de părinți care au aceeași orientare sexuală, și ca să ridic ștacheta, eventual unii chiar foarte potenți financiar, milionari în euro, să zicem? Eu nu pot să zic nici da, nici nu, voi ce părere aveți?
Craiova Blog Meet #40Revenind la blog-meet și la bowling, constat că nu am fost în cea mai bună formă, deși am ieșit primul la una dintre runde, per total am jucat dezastruos. Probabil, am resimțit ceva oboseală acumulată și s-a văzut că nu am mai jucat cam de multicel.
Sper să revin în forță la următorul blog meet ce va avea loc pe 5 iulie, tot la Q Club.
Mai multe poze de la această întâlnire puteți viziona aici și aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu