vineri, 27 februarie 2015

Primăvară hoinară cu Marius Matache la Craiova

Se  pare că anul ăsta o să fie unul plin de evenimente muzicale pentru mine. Deja am biletele în buzunar la Andre Rieu, am auzit că vine și Robbie Williams în România, dar cea mai tare veste vine pe linie de folk: bloggerul hoinar Marius Matache vine iarăși în concert la Craiova și cum sunt mare fan, nu vreau să ratez acest concert.

Poate mulți dintre voi nu știți cine este Marius Matache (aka Make). Marius este este doctor în chimie, cercetător în chimia mediului, cantautor folk, redactor ForeverFolk.com, co-fondator JazzCulture.ro și totodată blogger.
Concertul va avea loc vineri, 13 martie, la Casa de Cultură „Traian Demetrescu”, în Salonul Medieval de la ora 18:00 și cu siguranță Make va fi susținut de colegii din blogosfera oltenească. Marius promovează la acest concert albumul nou lansat „Primăvara HOINARă” prin intermediul unui turneu în 11 orașe, printre care și Craiova, în cinstea celor 11 ani de la primul sau concert.
Marius Matache în concert la Craiova
Marius Matache în concert la Craiova
Tot ce pot să vă spun este faptul că Make este un adevărat entertainer și cântă niște piese foarte faine. Eu am avut deja plăcerea de a participa la unul dintre concertele lui de acum 2 ani din Craiova și a fost super frumos, am rămas surprins într-un mod foarte plăcut pentru că nu mă așteptam ca acest gen de muzică să aibă așa priză la publicul craiovean.
Bilete la concert sigur nu găsiți pentru că intrarea este liberă :)
Vă las cu una dintre piesele lui Marius care îmi place mie mai mult și vă aștept la concert:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu