vineri, 13 februarie 2015

Aproape 6 ani

Au trecut aproape 6 ani de când suntem împreună. Șase ani cu bune și cu rele, cu discuții aprinse, dar și cu momente pasionale. Șase ani în care am vizitat cele mai frumoase locuri  din țara: Maramureșul, cu Biserica de la Bârsana și cu al lui tradițional cimitir de la Săpânța, Bistrița și frumoasa zonă a Mărișelului , Târgu Mureș, Sovata (unde face Nicu armata), Țara Hațegului cu tot cu zimbri și cu castelul Huniazilor, lanțul de mânăstiri Prislop, Lainici, Sâmbăta de Sus, Cozia, Sinaia, litoralul de la Năvodari la Vama Veche, Băile Herculane, Cazanele Dunării, Poiana Neamțului și alte locuri la fel de minunate. Am vizitat și meleaguri străine precum Turcia cu a ei minunată Antalie, Veneția, tărâmul îndrăgostiților, Atena și Rodhos, tărâmurile sfinte de la Ierusalim și Nazaret.
Am trecut împreună prin multe greutăți și am făcut atâte drumuri în capitală încât, dacă am fi avut fată și băiat, pe băiat l-am fi botezat Carrefour  și pe fată Orhideea, sau pe amândoi OMV. Dar pentru asta ne-am luat, la bine și la greu, nu?
Ne putem mândri cu trei finuți frumoși (Răzvan, Sebastian și Rebeca) și cu încă doi nepoței (așa se cheamă când ești moș/moașă, nu?) și mai drăgălași (Darius și Daria). Ne-a bucurat împreună cu familiile la fiecare eveniment fericit, dar am și suferit împreună la pierderea celor dragi.  
Ne-am făcut prieteni noi și am păstrat relațiile cu cei vechi, am încercat să-i ajutăm pe toți cei care s-au aflat la ananghie, cu toate că poate nouă ne ardea mai rău buza. Și nu, nu regret nimic („Je ne regrette rien”, cum ar spune un tatuaj celebru), pentru că asta e calea cea bună și ăsta e lucrul ce trebuie făcut.
Și simt că pe măsură ce trece timpul, relația noastră devine precum vinul, din ce în ce mai bună și dragostea mea pentru tine crește ca șansele Stelei la titlu după ce a fost depunctat CFR-ul cu -24.
Și vreau să-ți mulțumesc că ai  fost alături de mine în toate momentele delicate ale carierei mele și că m-ai ajutat să trec peste toate necazurile și supărările și să îți spun că te iubesc la fel de mult ca a doua zi după ce ne-am cunoscut (în prima zi încă ești confuz, căci nu știi prea bine ce te-a lovit).
Iar acum ești pe cale să-mi oferi cel mai frumos cadou din lume, cu toate că este ziua ta, și eu nu pot decât să te sărut cu drag și să îți spun:
„La mulți ani, Mihaela!”

11 comentarii:

  1. Cred ca este cel mai frumos cadou pe care o femeie il poate primi de la omul iubit! Chiar esti demn de lauda pentru ceea ce ai facut, Sergiu si cu siguranta nu este singura surpriza de care Miki a avut parte azi. Multa sanatate amandurora, copii frumosi care sa va bucure sufletele si cat mai multe momente de bucurie.
    P.S. Tatuajul acela din text e de unde cred eu ca e? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți aniiiiii și multă multă multă sănătate! Să aveți parte numai și numai de părți bune x2 și fie ca x2-ul din viața voastră să dăinuie peste ani și ani, să vă facă mândri și fericiți! La mulți ani iubiților și scumpii mei prieteni! Vă pupăm! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, moșule, fie ca norocul nostru să se dubleze și la voi !

      Ștergere
  3. Ce articol frumos si emotionant!
    Asa sa va iubiti mereu si fie ca viata sa va aduca tot ce are ea mai bun!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Vero, și voi sa aveti parte de tot ce vă doriti !

      Ștergere
  4. La mulți ani, să aveți doi feți frumoși, care să vă aducă bucurii. Drum bun și lung prin viață!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim doamna Cristina, multă sănătate și fericire vă dorim și noi!

      Ștergere
  5. In primul rand La Multi Ani Miki! In al doilea rand, nastere usoara! In al treilea rand sa va iubiti ca-n ziua a doua :) Si-n al 2 x 2 -lea rand felicitari Sergiu pentru articol! Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Daniel, multă dragoste și fericire îți dorim și ție !

      Ștergere
  6. La multi ani cvartetului Boboc! Poate in curand veti fi cvintet, sextet, nu se stie niciodata cum se face o intreaga orchestra.

    RăspundețiȘtergere