marți, 21 octombrie 2014

Recensământul bicicliștilor craioveni

Zice lumea că în Craiova se dorește a se construi piste stradale pentru bicicliști, altele decât cele din parcul Nicolae Romanescu. Drept urmare, cei de la JCI Craiova, care de-a lungul vremii au mai organizat diferite evenimente pentru biciclisti, ar dori să știe cam câți bicicliști sunt în Craiova și care sunt doleanțele lor. Astfel, dacă ești unul dintre cei care pedalează prin oraș, te invit să completezi un formular (nu durează mult, câteva minuțele) accesând următorul link: https://docs.google.com/forms/d/1U2VK-3KVynVbBZCTCLASK4YGYaAJeEN_OPsvP7lbquQ/viewform


Ideea cu pistele de biciclete mi se pare una foarte bună, pe lângă faptul că sportul înseamnă sănătate, vom avea, de asemenea, posibilitatea de a reduce poluarea din oraș, ca să  nu mai vorbim de traficul auto care este și așa foarte aglomerat.
Pe lângă piste, probabil vor trebui amenajate spații destinate parcării bicicletelor, mai ales în zona centrelor comerciale și cel mai mult îmi doresc un sistem public de închiriere biciclete, care să îmi permită să închiriez o bicicletă, la prețuri modice, în scopul deplasării între diverse zone din oraș, așa cum am vazut în Oslo.
ebui mai multe spații destinate
Și, evident, îmi doresc ca pentru aceste piste să fie plătit prețul corect, iar calitatea lucrărilor să fie una cel puțin bună, să nu mă trezesc cu bicicleta într-un copac uitat în mijlocul pistei.
Voi ce doleanțe aveți legate de această treabă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu