joi, 7 august 2014

Călătorii de vară

Zice lumea că nu prea am mai postat nimic în ultima vreme, ceea ce e perfect adevărat. Nu am mai postat din cauza vremii, a plouat a fost urât afară, nu pot sa scriu când sunt așa deprimat :). Eu încă aștept vara. Paradoxal, am fost și am căutat-o în Norvegia, taman la Oslo, însă nu era nici acolo.
Oslo
Oslo - centru
A fost într-adevăr ceva mai cald, însă nu au lipsit ploile torențiale. Printre multe alte probleme personale, am avut totuși puțin timp de o mini întâlnire blogosferică cu ocazia vizitei blogger-ului american de origine turcă, Anil Polat (aka foXnoMad.com). Acesta a organizat pe blogul său un concurs intitulat ”The Best City To Travel 2014”, concurs pe care orașul Craiova l-a  câștigat cu ajutorul substanțial al blogosferei locale. Împreună cu RăzvanDana, Daniel și Marius am încercat să vizităm Muzeul de Artă, însă fiind închis, ni s-a oferit posibilitatea de a vizita clădirea primăriei din Craiova, ceea ce de altfel am și făcut. Dana și cu Răzvan să viziteze câteva obiective turistice din Oltenia.
În primăria Craiova
În primăria Craiova

În primăria Craiova
În primăria Craiova

În primăria Craiova
În primăria Craiova
În primăria Craiova
În primăria Craiova
Anil a mai avut de asemenea posibilitatea într-o zi anterioară să discute cu doamna primar Lia Olguța Vasilescu, ca mai apoi, împreună cu

Apropo de Oslo, orasul e foarte frumos, curat, oamenii sunt foarte ”open-mind”, însă berea e cam scumpă, peste 10 euro la orice restaurant. În puținul timp pe care l-am avut la dispoziție am reușit să vizitez ”The Vigeland Park”,
Parcul Vigeland
Parcul Vigeland

Parcul Vigeland
Parcul Vigeland
Teatrul National, Universitatea, Palatul Regal, Palatul Parlamentului, Centrul Nobel, Primăria și puțin din centrul orașului.
Universitatea din Oslo
Universitatea din Oslo

Teatrul National din Oslo
Teatrul National din Oslo

Palatul Regal
Palatul Regal

Primăria Oslo
Primăria Oslo

Centrul Nobel
Centrul Nobel
Palatul Parlamentului din Oslo
Palatul Parlamentului din Oslo
În rest, toate bune și frumoase, am reușit week-end-ul trecut să vizitez Cetatea Râșnov și să ajung pentru prima dată în Poiana Brașov. De asemenea, cu ceva emoții și peripeții, am reușit să ajung într-unul din multele locuri frumoase și unice din țara noastră, și anume la Mânăstirea Bran.
Cetatea Râșnov
Cetatea Râșnov

Cetatea Râșnov
Cetatea Râșnov

Cetatea Râșnov
Cetatea Râșnov
Mânăstirea Bran
Mânăstirea Bran
Cam atât dragii mei, vă urez să aveți o vară frumoasă în continuare și concediu plăcut celor care încă nu și-au luat liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu