sâmbătă, 12 aprilie 2014

În vizită la Centrul Multifuncțional din Craiova

Centrul Multifuncțional Craiova
Cu ocazia Festivalului Primăverii am fost astăzi și am vizitat Centrul Multifuncțional din Craiova. Acest mic „ROMEXPO” al Craiovei este o clădire destul de măricică, în sine. Se pot organiza multe târguri și expoziții interesante aici, precum și alte evenimente, însă se pare că nu toată lumea a aflat încă despre acest nou proiect. Sub o cupolă destul de impunătoare aș zice eu, am putut remarca mai multe spații semideschise, pe părțile laterale, destinate expozanților. De asemenea, am mai descoperit o sală de conferințe dotată cu aparatură audio modernă având minim 50 de locuri, precum și o multitudine de spații libere pentru birouri.
Toate aceste spații sunt distribuite pe circumferința clădirii, care este structurată pe 3 nivele (parter și două etaje), accesul la etaje fiind disponibil și prin intermediul a 4 elevatoare(lifturi) moderne.
Centrul Multifuncțional mai dispune și de o parcare generoasă, cred că undeva la minim 150 de locuri de parcare și de jur împrejurul parcării se află niște panori imense care promovează proiectul Craiova Capitală Culturală Europeană 2021, astfel încât nici nu îți dai seama în ce cartier te afli :).
Ca să revin la Festivalul Primăverii, am întălnit aici o serie de expozanți din domeniul utilajelor agricole și de grădină, câțiva expozanți cu flori în ghiveci, o o galerie de tablori și una de caricaturi și un atelier de produse hand-made. Din păcate, vizitatori mulți nu au fost, însă zice lumea că și mâine e deschis.
Vă las să descoperiți aici celelalte poze pe care le-am făcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu