luni, 24 martie 2014

...a fost Craiova Blog Meet de Martie

Craiova Blog Meet - martie 2014
Zice lumea că a fost Craiova Blog Meet, o întâlnire de socializare a bloggerilor din Craiova, la care, evident, mi-am adus și eu contribuția. Atmosfera a fost cea obișnuită, am fost mai mulți ca de obicei, după cum bine a punctat și Daniel, ceea ce nu poate decât să ne bucure și să reprezinte un succes pentru dezvoltarea blogosferei craiovene. Aici am avut plăcerea să îi cunosc pe Nicky și Vera, doi bloggeri pasionați de turism, dar și pe nou-venitele Marina, Stefy, Madalina și Ani. De asemenea, l-am revăzut și pe Geordan care a venit cu a lui surioară, Luci. (Încă o dată, mulțumiri pentru tortul de data trecută mamei lui Geordan).
La acest blog meet am discutat despre propunerea Madalinei de a promova echipele de volei (feminin și masculin) ale Craiovei pentru meciurile din week-endul care urmează și am făcut planuri de mobilizare pentru competiția online Foxnomad Best City To Visit 2014 organizată de bloggerul foXnoMad.
De asemenea, am votat pentru înființarea unei asociații a bloggerilor olteni, care are ca obiective o mai bună socializare și comunicare între membrii acestui grup, precum și susţinerea activităţilor comunităţilor locale și regionale, în principal în mediul virtual, dar și offline. O să revin în curând cu mai multe detalii.
Apoi am continuat cu tradiționala competiție de bowling, delectându-ne cu pizza, bere, cola sau apă plată, după preferințe.
Pozele le puteți vedea aici. Iată și lista completă de participanți (via Daniel):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu