joi, 16 iulie 2015

Volei și plimbare pe bicicletă la Craiova

Romania - Belarus  Volei masculin
Zice lumea că săptămâna asta este una plină de activități sportive în Craiova. Dacă săptămâna trecută am avut box la Sala Polivalentă -Centura de Aur, săptămâna aceasta avem volei masculin. Echipa națională a României va înfrunta echipa similară a Belarusului în cadrul Ligii Europene în două meciuri, vineri și sâmbătă de la orele 18:00. Dacă nu aveți ce face în casă sau vă plictisiți la piscină, puteți veni să încurajăm echipa națională.

Dacă, totuși doriți să fiți dumneavoastră cei implicați în mișcare, vă invit  la o tură de bicicletă prin oraș, duminică de la 10:30 la JCI Cycling Day,  o acțiune dedicată bicicliștilor din Craiova ce are ca scop conștientizarea publicului larg și a presei de nevoia promovării utilizarii bicicletei ca o componentă esențială a mobilității urbane durabile și alternativă viabilă la transportul automobilistic, alături de transportul în comun și deplasarea pietonală.
Prin acestă acțiune se dorește și atragerea atenţiei participanţilor din trafic cu privire la siguranţa bicicliştilor şi totodată promovarea mersului pe bicicleta pentru reducerea gradului de poluare citadină. Plecarea se va face din Parcul Nicolae Romanescu și vor putea participa la această acțiune doar persoanele cu vârsta de peste 14 ani.



Traseul va fi următorul: Parcul “Nicolae Romanescu” (statuie) – Bulevardul Nicolae Romanescu - Str. Corneliu Coposu - Str. Ana Ipătescu - Str. Caracal - Bulevardul Decebal - Str. Nicovalei - Bulevardul Dacia - Bulevardul Carol I - Universitate - Str. Arieș - Str. Simion Bărnuțiu - Calea Unirii - Bulevardul Nicolae Romanescu - Parcul “Nicolae Romanescu”. Înscrierile se fac accesând următorul formular: https://docs.google.com/forms/d/1zfuU1BhpsCWnU98zrwiNRgbtYuv_JGHJate6wuIcsW4/viewform

Cu bicicleta la plimbare

În altă ordine de idei, m-am reapucat și eu de mers cu bicicleta, căci statul prea mult la calculator dăunează sănătății și am băgat câteva ture și luni și marți cu Emi, iar ieri am continuat cu tenis de câmp în cadrul turneului intern IT SIX, unde am pierdut cu brio în 3 seturi: 2-6, 6-3, 1-6.
Pentru diseară plănuiesc încă o tură de bicicletă și cine vrea să mi se alăture online mă găsește pe Runtastic (o aplicație web/mobile pentru monitorizarea activităților sportive).
Hai România și spor la pedalat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu