luni, 9 februarie 2015

A fost Craiova Blog Meet aniversar #36 (3 ani)

Craiova Blog Meet aniversar
Zice lumea că a fost Craiova Blog Meet aniversar cu numărul 36.  Adică 3 ani x 12 luni, un număr impresionant de întâlniri blogosferice ce doresc de asemenea să-l pot transforma în număr de beri băute :D .  Și apropo de beri băute, am încercat să-mi aduc aminte prima mea ieșire la o bere cu bloggerii craioveni și am găsit-o în arhiva lui Daniel în vara lui 2012, fix după Campionatul național de grătar, Golden Brau. Pe vremea aia, întâlnirile blogosferice se țineau la Gringo și țin minte că erau la fel de distractive, mai ales când venea și Răzvan zis și Neydamn, alias Crețu.


Între timp, am cunoscut o mulțime de oameni faini și talentați, am participat și la câteva activități sportive de grup și am încercat să păstrăm unitatea grupului prin participări lunare la blog-meet.
Tort blog-meet #36
Mulțumiri mamei lui Geordan pentru tort

Dar să revin la ultimul blog-meet, a fost poate cel mai spectaculos de până acum datorită următoarelor ingrediente: cel mai mare număr de participanți de până acum (30+), evident și cele mai multe beri băute, super tort aniversar preparat special de mama lui Geordan, blog meet internațional cu oaspeți din Germania și Suedia (la gazdele noastre de la Q Club) dans, mult dans, shot-uri și cocktail-uri flambate (la  Facebar Chez Nous) și evident cele mai tari bancuri pe care le-am auzit până acum  - încă nu m-a lăsat durerea de fălci și încă mă trezesc râzând singur când îmi aduc aminte de câte unul. Vreți să vi le spun? Trebuie să veniți la un blog-meet atunci :)
blog-meet #36Fiind un blog-meet aniversar, am lăsat partea „lucrativă” pentru „Proiectele
Blogoslovite” de marți de la Casa de Cultură „Traian Demestrescu” și ne-am ocupat doar de partea de socializare și integrare a noilor membrii.
Așadar, dacă aveți un blog (sau mai multe) și sunteți din Craiova, vă invităm să ni vă alăturați, iar dacă nu, vă mulțumim că ne citiți și vă așteptăm în continuare pe blogurile noastre.
Am să consemnez și eu mai jos pe toți cei care au participat la acest blog-meet aniversar:





9 comentarii:

  1. Da mai, la Gringo eram mai mult in formatie masculina, a fost sarbatoare cand au venit 2 bloggerite ;) Si Mircea tocmai atunci a lipsit :)) Acum suntem cam fifty-fifty in poza de grup. Spor egalizator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A avut ...ghinion :D ...cum ar zice un neamț (nu ăla cu capra)

      Ștergere
  2. Bancuri bune, zici. Vreau si eu ;). Auzi unul azi de la Dan, ala cu "apasa pe 1" :)). Take care, u guys :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, da, ăla era unul din ele,dar au fost mult mai multe...thanks

      Ștergere
  3. Eu știu unu cu formatarea și trimitere :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Formatarea in MS-DOS, nu ? :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. "Cica 4 informaticieni vor sa dea un show. Primul spune:
    "Pai daca e show, avem nevoie de ceva de mancare. Ma ocup eu - o fripturica, niste cartofi..."
    "La show e nevoie de bauturica" intervine al doilea.
    "Aduc eu o berica, o vodca, un vinisor."
    Al treilea sare si el:
    "Eu ma ocup de alune, saratele si altele de rontait."
    Dau baietii sa plece si isi dau seama ca al 4-lea nu aduce nimic si il intreba cu ce va contribui. Tipu raspunde:
    "Daca e show, show sa fie! Eu aduc femeile!!!"
    Primii trei: "Yes, cool, etc,etc... Cate?"
    Tipul raspunde: "Pai cam 600 mega, e bine?""

    Intrebare: Tu care esti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Parol! Chiar a fost bun Tortul facut de mama!:D

    RăspundețiȘtergere